Wednesday, December 23, 2009

FRIENDSHIP


Sisters
New MySpace Layouts





aku ada ramai sae....ktorng slu bergrau...pendek kata ktorng ni jnis yg happy go lucky la...huhuhu..I love my friends....aku ni kadang2 sakit...so yg slu tolon aku kat asrama adalah sae2 aku...huhuhu..ni lah yg orang panggil sahabat sejati..dulu aku slu kna buli kat sae2 aku..ado ko patut???tu namanya kawan makan kawan....aku paling tak suka lau org hok sae ngn aku juz nak mempergunakan aku...dulu aku slu kna camtu...but i'm happy now because i've found my true friends...we became friends since we are in form 2...kadang2 gaduh tu bse arr..tapi tak lama lah biasenya...hurm...meme epi ar..she always help me when i'm in trouble...aku dah jumpa sae-sae aku yg aku leh arap..tapi sayangnyer....taon dpn adalh taon terakhir ktorng kat skul...ntah bila la leh jumpa lagi....apa aku leh oyak...aku epi dapat sae yg cam sae2 aku loni...


Penguin
Get your Twitter to look nice with ahref="http://www.twitterbackgrounds.com/custom-twitter-backgrounds">Custom Twitter Backgrounds


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...