Thursday, December 17, 2009

KISAH MENYANYAT ATI

dulu
masa ku kecil2..aku dijaga oleh pengasuhku..
ketika itu aku n pemily duk kat trggnu...
msa umo aku dlm lingkungan 4 taon g2 lor..
pengasuh aku tu dera aku...
memang aku takleh lupe sumer bnda ni..
perit sangat...
aku kene gigit sama anak laki pengasuh aku tu...
dia ingat gg dia tu cam plastik ke???
sakit giler...raser cm dia tu at aku ni
mcam ayam KFC..abis merah tangan aku...
tiap2 kli parents aku blik dri mengajar..
'hadiah' tu la yang aku tunjuk dekat dorang,..
yang paling menyayat ati nyer lagi..
masa nak buang air besar...dia suruh aku buang air besar
dalam pasir...jd mcm kucing...memang sengsara laaa...
masa tu aku tak berani melawan...lau tak kena marah la aku.
saat tu memang tak bleh nak digambarkan ngn kata2...

lau depan parents aku dorang tu bek sgt..
bek mengalahkan org alim...
memang tak tau la kta apa...
aku jadik pobia...sampai skang aku benci dorang..
tapi tak bek la simpan dendam..
biar laaa...tapi sape yang baca ni
jgn la korang jdik cam dorang...tak bek.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...