Sunday, April 3, 2011

Fuh!! Dasyat Jiddan..(-,-)

Assalamualaikum...
Yosh..malam ni APBH kan? Kan?
Sape2 yg berminat nak tengok aa pegi ler tengok. Yg tak nak tengok tu. Jom layan entri ni kejap.

Aku bukan ape, just nak sharekan la perasaan aku ni dengan korang semua. Ha pasal ape?? Pasal artis seksi la apa lagi. Biasanya kalo bab2 seksi ni bagi kat pompuan la kan. Ye ke tidak? Aha ye la kan. Sebelum aku online internet ni tadi. Tangan aku ni duk menggatal belek2 surat kaba. Then pegi la kat ruangan artis2 tu. Perghhhh!! Epi2 je dorang kan bersiap untuk malam ni?? Then mata aku dok melilau pulak kat bahagian2 artis pompuan. Then mata aku ni melekat kat beberapa artis pompuan nih. Fuhh!! terbeliak butir mata aku yg besor nih bila tengok cara pemakaian dia. Heh!! sapa la tak kenal NASHA AZIZ ni kan??

Mula2 aku tengok tu ok je. Tapi bila aku terperasan yg kain dia tu terbelah sampai kat paha (atas lagi dari paha) terus aku menZoomkan pandangan aku ni. Ceh!! Terbelah beb!! Dapat ler dia tayang kaki and paha dia kat artis lelaki malam ni. Hello..yg ladies ni kalo tengok pun dapat dosa jugak tau. MasyaAllah..Tak dapet eden menolongnya. Aku just doakan semoga dia mendapat hidayah dariNya.

Artis pompuan yang lain tu aku takyah cakap la. Bagi dorang Fesyen & hiburan tak boleh dipisahkan. Huhu2. Macam nak mati je kalo tak berfesyen. Gelak beruk aku. Hu2.(ish tak baik tau). Yer la, bagi dorang dedah sana dedah cni tu benda biasa je. Tapi masalahnya dorang tu Islam. Alahai.....Papepun..kita doakan je la moga2 Allah bagi hidayah kat dorang erk. InsyaAllah..
so kita yang dah tau hukum hakam ni kalo boleh jgn la dok tiru dorang tu erk. Takyahla nak jadi kan dorang tu as idola ke hero pujaan ke..tak payah. Because, yang sepatut kita tiru dan contohi adalah Nabi Muhammad S.A.W. Tau tak yang kita ni boleh bentukkan penampilan diri kita sendiri. That mean kita pun ada identiti kita sendiri. Identiti kita biarlah berdasarkan syariat Islam. ye ke tidak?? Jawapan adalah berdasarkan iman masing2. Wallahualam..

Aku doakan moga2 mereka mendapat hidayah dariNya..insyaAllah.

P/S: Didie Alias-> Lady Gaga Malaysia. Hurmm..no komen. Kalo la dapat jolokan artis muslimah sejati..Aku ler yang tersenyum sorang2. Huhu.
Align CenterInilah Didie

8 comments:

  1. haih..macam2..nti mcm2 la cite kua pasal ni..nyampah la tgk artis bajet mat salleh ni..hurm..moga kita tak terikut dengan bnda2 cmtu..

    ReplyDelete
  2. tu la dunia artis.
    smoga diorang cpt2 insaf..
    hmm...

    ReplyDelete
  3. dah takde batasan artis zaman sekarang : ((((((

    ReplyDelete
  4. artis sekarang ni.. lagi seksi dorang lagi bangge.. ~

    ReplyDelete
  5. Alexa yussida :erm tu la, nanti ada la plak kntoroversi terbaru. Huhu. Dorang bangga jadi seksi. Tapi yang pentim kita x terikut2 la erk

    Hansyirah : InsyaAllah..moga2 dorang dapat keinsafan.

    Aqilasafuan :ahaaa..betul tu.

    Kak Amal : Yosh..betul tu. Lagi seksi dorang lagi kombang lobang idong tu. huhuhu

    ReplyDelete
  6. vogue didie alias....tp dia lawak

    ReplyDelete
  7. "kalo xfesyen xmoden la..bru cool..ingt baju tu murah2 ke? kalo jelez ckp je la"

    -kata seorang artis m'sia

    ReplyDelete
  8. predictor: huhu memang didie lawak kan..huhu..sy pun suka jugak ngn lawak dia. hahaha.

    Burhan: haddoiiii..cam nak mati jer kalo tak berfesyen. Eleh..nak tunjuk baju mahal la tuh. Baju mahal tapi tak cukup kain..kesiannya aku kat dorang..hahahha. nanti I bagi kain copem kat dorang

    ReplyDelete

sila tiggalkan komen anda..
kesudian anda amat saya hargai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...