Thursday, June 30, 2011

Me and Friends

Assalamualaikum W.B.T..
Apa habaq?? So setelah beberapa aku menunggu untuk meng'update' blog, so kali ni aku berpeluang nak update..
dah berhabuk yg amat dah blog aku nih..huhu..

Ok as what I promised before, aku akan share kan mengenai kawan2 aku kat UIA ni. Roommate and other friends.
So aku nak memperkenalkan roommate aku la terlebih dahulu.
Yang ni nama dia Nurul Akmar Bt Hussen..Putih dan gebu orangnya. Muahahah..!!
selalu je lapar tak kira masa. Lapar je, tp makan xder la banyak sangat.
So inilah empunya diri. Hihi
Yang ni pulak, nama dia Madihah Bt Mazlizam..Manja2 ckit. Hoho..
Selalunya kalau nak pakai tudung atau melawa, dia akan amik masa yg lama. Fuhh...!!
Suka lilin tudung. Hahaha...(jgn marah yaaa)And yg ni pulak nama dia Nur Najwa Bt Salehuddin..Insan yg paling bising dalam bilik aku.
Peminat fanatik bagi kumpulan SS501 terutama ketua kumpulan tersebut,
tak lain tak bukan iaitu Kim Hyun Joon. (x ensem wekk)~~ Hihi..Ini gambar penuh untuk dorang bertiga..Dan aku pun da make new friends dengan kawan yang lain. Dorang ni merupakan kawan kepada
kawan aku..so aku pun baik la jugak dengan dorang..
sama gila2 dengan aku..hikhikhik..Alhamdulillah la aku dapat kawan yang baik macam dorang. Well, sometimes aku sorang2 je..hikhik..well sebab aku ni jenis yg 'unik' ckit. hahaha..Ok, tu je..Wassalam..

P/S: semoga ukhuwwah kekal selamanya..InsyaAllah..




4 comments:

sila tiggalkan komen anda..
kesudian anda amat saya hargai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...