Tuesday, September 13, 2011

Love Your 'Sahabat'..

Bismillah..
Hey ya guys. Korang syg tak SAHABAT korang?? Kalu aku, memang aku akan cakap yg aku
syg dorang. Aku syg sgt kat Sahabat aku.
Once bila dia dah sakit (demam je pun) aku dah naik bimbang.
Ye la. Bila dia demam, teruk kot.

Aku ngn best friend aku ni dah terpisah jauh. Dia kat USIM, aku plak kat UIA PJ.
Susah gila kot nak jumpa. Dulu masa kat sekolah, mana2 je pegi selalu gak sesama,
tpi skang ni tak. Rindu punya pasal, aku selalu kol and text dia.
Biasalah..untuk memantapkan lagi ukhuwwah antara kami.. ^^

Sahabat ni pnting dalam idup seseorang dan juga aku. Sebabnya aku biasa
berkongsi apa2 citer ngn dorang.
Tapi kadang2 rasa serba salah pulak sebab aku ni kadang2 banyak
ganggu dorang. ^^

Tapi..itulah, pentingnya sahabat lam idup kita ni adalah bila mana dia
sentiasa menceriakan kita bila kita sedih,
sentiasa memberi dorongan saat semangat mulai luntur.
Jadi hargai dan sayangilah sahabat korang.
Selalu la cakap kat shbt korang "I luv U"..^^ bkn gatal..tpi itu salah satu cara untuk mengeratkn
lagi persahabatan..^^

2 comments:

  1. terharu....
    wuuu...
    insyaAllah..
    aku pon da mkin pulih tapi suara la susah skit...

    ReplyDelete
  2. alamdulillah..rindu la ko mu..HUHUHU

    ReplyDelete

sila tiggalkan komen anda..
kesudian anda amat saya hargai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...