Monday, January 3, 2011

DIRI AKU...TAK SEMPURNA TANPANYA

Well...dah masuk tahun baru...tapi aku ni masih tak baru..
huhuhuhu..kenapa???sebab aku tetap tak berubah..
kerana..aku adalah aku.

kadang-kadang terasa diri ini meaningless..tapi bila sahabatku mengingatkanku padaNya..
aku sedar..bahawa tidak patut aku mengungkapkan kata-kata
seperti itu..tak baik untuk aku mengatakan hidupku tak bermakna..
sebab...aku hidup ni ada tujuan...
Tujuannya ialah untuk mengabdikan diri pada Allah..


Mungkin aku terlampau leka dengan hiburan duniawi sehinggakan..
aku lupa pada Allah..Penciptaku...
mungkin itu adalah salah satu sebab mengapa aku terasa kekosongan..

Aku patut mengucapkan terima kasih pada sahabatku yang telah memberi
peringatan kepadaku..mungkin Allah itu sayang padaku..
Yaa..tentulah Allah sayang padaku..kerana..
kasih sayang Allah itu melebihi segalanya..
Aku akan cuba untuk mengabdikan diriku pada Allah..
InsyaAllah..aku akan cuba..
mudah-mudahan...dengan cara tu..aku dapat mengubati penyakit 'hati'
aku ini...moga-moga aku tidakkan merasa kekosongan..
dan kuberharap agar jiwaku terasa aman dan tenteram..
tanpa melupakan Allah..

SUBHANALLAH..
WALHAMDULILLAH..
WALA ILA HA ILLALLAH..






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...