Wednesday, January 5, 2011

PENDEDAHAN BESAR..!!

Hurmm...assalamualaikum semua. Hari ini saya berminat untuk memaparkan sedikit sebanyak mengenai agama Kabbalah yang berkait rapat dengan ajaran Freemason. Apa-apa pun agama Kabbalah ini merupakan ajaran agama yang menjadi anutan nenek moyang bani Nabi Musa a.s. Salah seorang daripada bani Israil yang bernama Samiri berusaha memujuk kaumnya iaitu kaum bani Israil untuk kembali kepada ajaran asal agama mereka. Samiri menjadikan agama Kabbalah sebagai falsafah hidup. Propaganda ini berhasil dan ketika Nabi Musa kembali ke kaumnya, beliau pun marah melihat prilaku umatnya. Mereka berkelahi sambil mengeluarkan sebuah patung anak sapi yang dapat bersuara. “Maka mereka berkata: ‘Inilah Tuhanmu dan Tuhan Musa, tetapi Musa telah lupa.” (TQS. Thahaa: 86-88).

Orang-orang bani ini mempunyai sebuah kitab yang bernama kitab Talmud. Di mana kitab Taurat iaitu kitab Nabi Musa a.s???? Heh..apa lagi, mereka membuang kitab Taurat bagi menyelewengkan akidah umat Islam pada masa itu.
Kitab Talmud sendiri berisi penghinaan terhadap Tuhan yang disamakan dengan makhluk ciptaannya dan juga berisi penghinaan terhadap agama lain di luar Yahudi seperti Islam dan Kristen, dengan menyebutnya sebagai Ghoyim atau kaum Gentiles (Budak).


Agama Kabbalah ini juga turut dikaitkan dengan illuminati. Orang Yahudi akan berusaha sedaya upaya untuk mempengaruhi pemikiran umat Islam dengan pelbagai cara. Antara usaha mereka yang teragung ialah hiburan. Kemungkinan artis-artis kita pun mugkin ada yang terpengaruh dengan illuminati ini. Antara warna yang berkait rapat dengan Kabbalah ataupun freemason ini ialah hitam putih. Di mana warna putih melambangkan alam kita dan warna hitam melambangkan alam ghaib.

Ajaran Kabbalah atau Freemason ini amat memuja Dajjal yang dianggap sebagai 'king of the king'. Pengikut ajaran ini membina bangunan seperti piramid yang tidak siap yang melambangkan Dajjal yang bermata satu. Pada akhir zaman nanti arkitek akan keluar untuk menyiapkan sepenuhnya.

Siapakah arkiteknya? Jawapannya ada di atas unfinished pyramid itu sendiri. One Eye! Fahaman ini juga turut disebarkan melalui Checkerd Floor. Apa itu Checkerd Floor??? Alah..Checkerd Floor itu adalah lantai yang berwarna hitam putih yang menjadi medan para artis menari di atasnya. Nak lebih jelas? Tengok gambar kat bawah ni. :-





Antara artis barat yang terlibat dengan kefahaman ini ialah RIHANNA & LADY GAGA.(hanya dorang ni je yang saya tau). Nak tengok Rihanna beraksi gah dengan lambang kebanggaanya??
Haaa..ni dia..:-
Antara lain yang saya ketahui ialah mengenai Anime yang mengandungi unsur-unsur freemason ini ialah Yu-Gi-Oh. Kenapa??haaa...sebab kalau korang perasan, Yugi tu ada benda yang bebentuk Piramid dan dekat piramid tu ada lambang mata..Haaa..memang tak salah lagi la..itu Freemason punya kerja.

Ini ada satu lagi ni sumber yang saya dapat semasa jenjalan kat blog orang lain. Blog tu nama Qalamsiber kalau tak silap saya..ni haaa..jom baca..!!!saya copy paste je..maf la ye..

"Menurut Wes Penre, beliau mengkaji dan mengesan bahawa industri muzik di Barat sebenarnya dikawal oleh suatu kelompok Yahudi ekstrimis iaitu gerakan Illuminati yang bertapak sejak 1770-an. Wes Penre meninggalkan bidang muzik dengan menumpukan kepada kajiannya dan aktiviti dakwah agama Kristian". Katanya,

“I am one of those who at that time didn’t understand why my revealing lyrics and melodic songs were not appreciated by the big Record Companies. Now I know better. And no matter what some people might think, I am NOT a bitter, failed musician, who wants to “get even” with the Industry. I live a life I am very happy with, and even if I had the chance again, I would not sign up to be a professional musician. In a better world I would, but I will NOT sacrifice my body and soul to make big bucks for the Illuminati.”

“……so when I write this, I am one of the few who exposes this without having a religious or personal agenda. Whatever you may think of the following, it will definitely open your eyes, and next time you see an interview with one of those artists, listen to a concert, or listen to a CD, you will recognize some of what is written here. Again, my intention is not to have you stop listening to music. I still find much of the rock music being great, and I listen to it daily – but with a new insight …”

Ok lah..tangan pun dah penat menaip..so I need to stop here..saya harap dengan pendedahan ini dapat membantu kita untuk kita sedar balik dan mehasabah diri kita. Sama-samalah kita berdoa agar kita terhindar daripada terpenagruh dengan kefahaman ini..AMINNN...............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...