Sunday, November 13, 2011

Iklan Yang Patut Ada..

Assalamualaikum..
waa, kini blogku kembali bertukar wajah untuk kali yg ke berapa entah. He2. Bukan apa, aku da bosan dah dengan theme yang sebelum ni. Jadi aku tukar lah kepada something yang nampak ok sikit. He2. Tapi blog aku ni still dalam pembikinan. Belum siap sepenuhnya proses edit-mengedit.

Ok2. Sori sebab melalut panjang sangat. He2. Tadi aku duk ronda2 kat YOUTUBE search la pasal something2 yang dapat bagi manfaat kat kita semua. And alhamdulillah aku found something yang agak bermanfaatlah jugak. Dapat bagi pengajaran kat kita semua. InsyaAllah. Well, apa yang aku jumpa tu?? Nak tahu?? Sebenarnya aku jumpa iklan Arabic pasal sembahyang walau di mana kita berada atau buat. Best sangat. Aku tahu, some of you maybe dah tengok video ni.

So apa salahnya kalau kita sama2 share kan?? Alangkah baiknya kan kalau kat Malaysia ni ada buat iklan macam ni jugak. Bukannya iklan yang banyak menayangkan aurat perempuan. Ketiak perempuan. Haissshh maluuuu.. Kesian kat lelaki. Sebab terdedah dengan semua ni. Mesti susah untuk dorag jaga pandangan dorang dari melihat benda2 yang tak sepatutnya. Betul tak guys???

"Hurm, apa iklannya tuuuu?? Kitorang nak tengok jugakkkk!!"
Erkk..sabar2. Sori, sebab panjang sangat muqaddimah nyer. Ok jom layan iklan ni. And bandingkan dengan iklan kat negara Islam cam Malaysia ni. ^^. Nanti share la dengan kawan2.
Jom layannn...

4 comments:

  1. ohoi... pinky tu... ehhe..

    comey2...

    emm, iklan kat malaysia nie, kalo boleh, kena la muka lawa2... yang gojes2... kalo dop, ore x tengok.. =_="


    k gano?


    kalo malasyia mmpu wat iklan camtu, alhamdulillah.. harap2 produser iklan dapat bukak mata untuk hasilkan iklan2 camni...

    ReplyDelete
  2. pinky eh??hhehe..saje jer ni..tukor angin..ehehehe..

    yup..kalo la pihak produser malaysia dapat buat iklan camni kan best..hehe

    ReplyDelete
  3. wep, tapi rugi laa popcorn dio.... kutip balik2.... bnyok tu....

    ReplyDelete
  4. hahahah...nok kutip ko wei?? heheh..
    nanti kito makan pop corn bila hang out nanti..^^

    ReplyDelete

sila tiggalkan komen anda..
kesudian anda amat saya hargai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...